TERMENI SI CONDITII.
INTRODUCERE
Utilizarea site-ului www.magazinuldemobila.ro implica acceptarea prezentilor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. De asemenea www.magazinuldemobila.ro isi rezerva dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare. Accesand pagina termeni si conditii puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.
· I.NOTIUNI GENERALE
– Informatiile, respectiv imaginile/pozele produselor au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imaginile de pe site din punct de vedere a culorii sau nuantei.
– Promotiile/ofertele prezentate pe site sunt valabile in limita stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.
– Promotiile afisate pe site pot fi diferite fata de cele din showroom.
– Prezenta produselor pe site nu garanteaza existenta lor in stoc. Consultantii nostri vor confirma disponibilitatea pentru fiecare produs in parte.
– SC GMB Top Trade Company SRL isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe site fara nici o anuntare prealabila.,
II. Continut
1.Tot continutul, incluzand dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site sunt proprietatea intelectuala a www.magazinuldemobila.ro sau al unor parteneri.
2. Folosirea fara acordul www.magazinuldemobila.ro oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea site-ului www.magazinuldemobila.ro numai in limitele metionate in prezentul document. Pentru orice reclamatii referitoare la drepturile de autor si folosirea incorecta a informatiilor va rugam sa ne contactati la:[email protected]
3. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile de mai sus.
· III.POLITICA DE VANZARE ONLINE
– SC GMB Top Trade Company SRL poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
– Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului online sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
– SC GMB Top Trade Company SRL poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
– Intrucât unele Produse de pe Site pot fi afisate din eroare sau cu un pret ce poate fi considerat în mod evident derizoriu, SC GMB Top Trade Company SRL are dreptul sa anuleze eventuale comenzi lansate cu privire la acele produse, obligându-se sa restituie Clientului, dupa caz, orice sume platite pâna la acel moment, cu consecinta restituirii întregii sume platite de Cumparator în considerarea Comenzilor anulate.
– Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA,dar nu includ costurile de transport,montaj si manipulare. SC GMB Top Trade Company SRL isi rezerva dreptul de a modifica pretul produselor / serviciilor fara o instiintare prealabila.
– Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul de lista, iar pretul netaiat este pretul pe care trebuie sa il plateasca Clientul pentru achizitionarea produsului/serviciului, in cazul in care sunt produse in promotie. Astfel, se evidentiaza promotia pe fiecare produs, prezentand pretul initial (taiat), respectiv pretul de promotie (de plata).
– Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. SC GMB Top Trade Company SRL nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura.
– La livrare, produsul (produsele) va fi insotit de urmatoarele documente: factura fiscala, certificat de garantie, schite de montaj.
– In cazul platilor online SC GMB Top Trade Company SRL nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
– In cazul in care CLIENTUL intarzie din vina sa plata bunurilor, termenul de livrare asumat de SC GMB Top Trade Company SRL se decaleaza cu numarul de zile pana la efectuarea platii.
IV.Comenzi Online
1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca SC GMB Top Trade Company SRL poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii:
3.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii cu card bancar;
3.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SC GMB Top Trade Company SRL, in cazul platii cu card bancar.
3.3. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.
3.4. Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (ex. transport, etc)
3.5. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
4. SC GMB Top Trade Company SRL poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri, in cazul platii online;
4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte
4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura
4.5. fara nicio justificare.
4.6. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform 4.3.
4.7. O comanda confirmata de catre client si de cate SC GMB Top Trade Company SRL devine Contract la Distanta, cf. O.G. 130/2000 art. 2.
V. PLATA
SC GMB Top Trade Company SRL va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata, valabil numai pentru plata integrala:
1.Plata online cu cardul –
– Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al companiei dvs, in conditii de siguranta deplina!
– Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
– Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
– Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei euplatesc.ro
– SC GMB Top Trade Company SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
2. Plata prin transfer bancar (prin ordin de plata).
– Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SC GMB Top Trade Company SRL, in urma confirmarii telefonice sau prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.
– Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.
Pentru comenzi si produse, clientul va fi contactat in maxim 24h pentru emiterea unei proforme de avans. Avansul reprezinta 50% din valorea produselor comandate. Restul de 50%,va fi achitat prin transfer bancar, dupa ce comanda va sosi in depozitele SC GMB Top Trade Company SRL .
· VI.Livrarea produselor
Transport
· 1. Livrarile se vor efectua in medie in 3-7 zile (Bucuresti) si 7-15 zile (provincie) de la plasarea comenzii (pentru produsele aflate pe stoc) si 2-4 saptamani pentru produsele care nu se afla in stoc si sunt aduse special pentru clientul care a facut comanda, fara a depasi termenul de 60 de zile. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, SC GMB Top Trade Company SRL, se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate de catre SC GMB Top Trade Company SRL in termen de maximum 14 zile.
· 2. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la SC GMB Top Trade Company SRL, este efectuata prin intermediul firmei de curierat SameDay, prin mijloacele de transport proprii, sau prin transportatori-colaboratori.
· 3. Valoarea costului de livrare difera in functie de volumul si greutatea produsului si distanta dintre depozitul nostrum si adresa de livrare a clientului.
· 4. SC GMB Top Trade Company SRL se obliga sa livreze bunurile catre client, si va asigura ambalarea corespunzatoare a acestora.
· 5. Serviciul de livrare presupune transportul produselor pana in fata blocului/casei. Manipularea acestora in locuinta (apartament sau casa) revine in sarcina clientului. Livrarea produselor se face sub forma de colete (acestea contin elemnetele mobilierului, schita de asamblare si accesoriile necesare asamblarii); diblurile sau holsuruburile necesare suspendarii corourilor pe perete nu sunt inlcuse in kitul de accesorii – achizitia lor separata este in responsabilitatea clientului – modelul de holsurub si diblu necesar fiind influentat de tipul de perete din locuinta clientului (BCA, Caramida, Lemn, Rigips etc).
· VII.Garantii
1. Fiecare produs comercializat de SC GMB Top Trade Company SRL beneficiaza de termenul de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare, respectiv 2 ani. Fiecare produs livrat catre client va fi insotit de Certificat de Garantie.
2. SC GMB Top Trade Company SRL declara pe proprie raspundere ca produsele corespund documentatiei de executie a fabricantului si standardelor românesti. Materiile prime si materialele utilizate nu afecteaza viata si sanatatea consumatorului.
3. Termenul de garantie comerciala este de 24 luni. Durata medie de utilizare este de 5 ani pentru mobilier ( dulapuri,biblioteci, bucatarii, paturi, etc ) canapele cu tapiterie din stofa sau înlocuitori de piele si 10 ani pentru saltele si canapele cu tapiterie din piele.
4.Utilizarea produsului în alt regim de lucru decât cel casnic / de birou si în mediu de lucru normal duce la riscul aparitiei disfunctionalitatilor sau a altor evenimente neplacute de tip deteriorare, respectiv scoaterea din garantie. Pentru a beneficia de garantia acordata, aveti obligatia de a respecta instructiunile de utilizare si întretinere si totodata instructiunile de montaj livrate odata cu produsul, de a asigura integritatea fizica a acestuia si a accesoriilor si de a nu permite nici un fel de interventii în afara personalului autorizat al SC GMB Top Trade Company SRL. În caz contrar, vânzatorul este exonerat de orice responsabilitati privind remedierea gratuita a defectiunilor survenite.
5. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., montarea incorecta ,supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul produselor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor.
6. Clientul este de acord cu faptul ca produsele din materiale naturale precum: piele, lemn masiv, furnir din lemn masiv nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
7.Producatorul si vanzatorul sunt exonerati de obligatiile lor privind garantia, daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre cumparator a instructiunilor de montaj, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare.
VIII. Returnarea produselor
I.Returnarea produselor
Clientul poate returna produsele achizitionate prin comanda, in urmatoarele situatii:
1. Coletele prezinta deteriorari severe
2. Produsele au fost livrate gresit
3. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, aplicandu-se normele cuprinse in O.U.G. 34/2014.
A)Clientul este dator in momentul primirii marfii sa verifice integritatea coletelor si sa informeze frunizorul de eventualele defecte rezultate din manipularea si transportul marfii, daca aceste exista, in 24 de ore de la receptie.
B)Clientul se obliga sa pastreze ambalajul original al mobilierului pana in momentul in care s-a efectuat montajul pieselor de mobilier si nu s-au constatat defecte ale mobilierului sau pana a decis ca pastreaza produsul.
C) Suma primita de catre persoana care livreaza, va fi depusa de acesta in contul frunizorului, in termen de maxim 72 ore de la primire si va face dovada depunerii, cu foaia de depunere primita de la banca sau predata la casieria furnizorului, conform contractului incheiat intre furnizor si transportator.
Clientul este obligat sa notifice vanzatorului intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si/ sau serviciilor
Clientului care a notificat vanzatorul despre intentia de a returna produsele ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile de la data expedierii notificarii, in caz contrar vanzatorul considerand cererea nefondata/invalida.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului.
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitatat de catre client, nu se ramburseaza.
Clientul poate returna produsul pur si simplu, in termen de 15 zile, prin sesizare scrisa la [email protected], fara a avea un motiv anume, atat timp cat produsul are ambalajul original si nu a fost montat. In acest caz, se va retine costul livrarii si de asemenea, costul de transport al returului va fi suportat de client si va reprezenta 10% din valoarea produsului. Nu se accepta retururi pentru produsele care nu au ambalajul original sau CARE AU FOST DEJA MONTATE. Chiara daca plata a fost facuta numerar, plata returului se face exclusiv prin transfer bancar, in contul furnizat de client, DUPA ce produsul ajunge in depozitul nostru. Termen plata 24-48 ore.
Nu se accepta retur pentru saltelele care au fost scoase din ambalaj!!! Daca observati un defect, nu desfaceti ambalajul si faceti sesizare. Faptul ca o saltea vi se mare mai ferma sau mai putin ferma decat va asteptati dvs., nu constituie defect/motiv de retur.
Nu se accepta retur pentru paturile deja montate!!! Daca observati un defect, nu montati produsul si faceti sesizare.
Este scutit de acest cost returul cerut din vina produsului/furnizorului ( defectiuni tehnice, lovituri, zgarieturi, neconformitate cu ceea ce a fost prezentat pe website). In aceasta ultima categorie, nu intra micile diferente de nuanta dintre pozele prezentate pe website si realitate.
Nu fac obiectul garantiei: interventii neautorizate asupra produsului ,respectiv incredintarea produsului spre a fi reparat unor persoane necalificate sau montarea de catre persoane necalificate ;deteriorarile de genul zgarieturi,fisuri,loviri,indoituri,spargeri neexistente in momentul achizitionarii produsului
Beneficiarul are obligatia sa returneze oricare componenta sau produs inlocuita, in urma unei sesizari ce face obicetul garantiei, in termen de maxim 30 zile. De asemenea, clientul are obligatia sa returneze componenta inlocuita, in termen de 30 zile, daca beneficiarul cere acest lucru.
II.Conditii de returnare – PARTICULARITATI
1.Mobilier
– Produsele trebuie returnate în starea de produs nou, fara sa fi fost montate si însotite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factura fiscala, bon fiscal, fisa tehnica, manual de utilizare, certificat de garantie), bine ambalate in ambalajul original si protejate la transport.
– Produsele care au fost comandate pe dimensiuni speciale „la comanda-pe dimensiuni cerute de client”, nu de serie nu vor putea fi returnate.
– Produsele efectuate la comanda nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confectionate special pentru dumneavoastra. Prin produse la comanda întelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferintele clientului (dimensiune: lungime, latime, înaltime; material de suprafata – prin specificarea unui cod de material sau orice alta modificare fata de modelul standard prezentat în pagina de produs, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanta de urgentanr. 34/2014.
ATENTIE:
În cazul în care produsele a caror returnare se solicita, prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în aceeasi stare în care au fost livrate catre client, SC GMB Top Trade Company SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de catre reprezentantii nostri.
2.Scaune
Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii:
– Scaunul nu trebuie sa prezinte zgarieturi,loviri sau alte defecte fizice,
3.Saltele
– Pentru returnarea saltelelor in 14 zile acestea nu vor trebui desfacute din husa de plastic care le acopera .Saltelele pot fi probate fara a le dezambala.Saltelele ce au fost desfacute din husa nu pot fi returnate .
– Saltelele care au fost facute pe dimensiuni specificate de client „la comanda” nu pot fi returnate.
4. Canapele si Coltare
Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda/ pe culori/ personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat!
IX. Reclamatii
Legislatia prevede un termen de 15 zile calendaristice pentru rezolvarea unei reclamatii! Pentru ca produsele comercializate de www.magazinuldemobila.ro sunt fabricate in afara tarii, cumparatorul va fi instiintat si accepta prin prezenta ca termenul de rezolvare a reclamatiei va fi comunicat in scris la primirea reclamatiei de catre Vanzator/Furnizor! Termenul nu poate depasi insa 60 de zile de la primirea reclamatiei de catre Vanzator.
XII. Politica de confidentialitate
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr.506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC GMB Top Trade Company SRL , avand codul unic de inregistrare nr. 32316207, numar de ordine in registrul comertului J23/2215/2021, telefon 0732.042.030, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.
Datele dumneavoastra personale vor fi folosite de SC GMB Top Trade Company SRL, numai in scopul declarat al acestui site si sau pentru:
– validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
– rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
– pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
– contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
– contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
– scopuri statistice.
SC GMB Top Trade Company SRL este inscrisa in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal nr de inregistrare.
Orice informatie furnizata de dumneavoastra va fi considerata si va reprezenta consimtamintul dumneavoastra expres ca datele dumneavoastra personale sa fie folosite de SC GMB Top Trade Company SRL in conformitate cu scopurile mentionate.